Címkék

Kockás bash

2010.01.30. 23:06 Benyoooo

 

Jesus:    az F perm csodákra képes
Jesus:    beakadt én meg ököllel fejen kúrtam magam
Jesus:    fáj nagyon :S
 

 

Bandi&Big 3x3verseny
Bandi:   3ra kezdjük
Big:    1-2-3
Bandi:    kicsit előbb kezdtem, de nem baj majd előbb fejezem be
 

 

Jesus:   loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Jesus:   rakom a 7-est
Jesus:   poppolok
Jesus:   4 percig keresem
Zava:    :D
Jesus:   ami után kiderül hogy nem poppoltam   
Zava:    :DDDDDDDDDDD 
Jesus:    ghost pop :D
Zava:    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jesus:   ilyet se basztam még
Zava:    MI A FASZ F:DDDDD:DDDDD:DDDDD:DDDDDDD
Benyó:   :DDDDDDDDDDDD   
Jesus:   totál úgy éreztem hogy kiesett
Jesus:   hót ideg vagyok hogy hol van :D
Jesus:   gecc
Zava:    EZ MI:DDDD
Jesus:   ekkora láma is csak én lehetek




Jesus:   szépet belevágtam az ujjamba
Benyó:   reszeléskor?
Jesus:   nem
Jesus:   amikor a csempét pattintottam le
Benyó:   nálatok álandóan felújítás van?
Jesus:   ja :D
Jesus:   mert?
Benyó:   nekünk 15 éve ugyanaz a csempe, még le se mostuk
Jesus:   bazd
Jesus:   a mega csempéket
Jesus:   lol



Matyi:   21pll 41, jeeee......bár, ha jobban meggondolom párat kihagytam



Benyó:   a 9.85+2m 6,5 move LLvolt
Jesus:   ?
Jesus:   jaaaaaa





Benyó:    ma 5ösön 25 rakásból volt vagy 6 Vm
Jesus:    éppppppppppppppppppppppppé
Jesus:    azt olvastam hogy 25 5ösből volt egy V6 :DDDDDDDDDDD




Jesus:   a zöld az egyetlen amit nem látok
Jesus:   nagyon fos
Benyó:   akkor mi a para?  amit nem látsz az a zöld
Jesus:   :DDDDDDD
Jesus:   loooooooooooooooooooooooool





Jesus:   17+
Jesus:   7 F2L...
Jesus:   yeah
Jesus:   4 nél megvolt a 3.
Jesus:   bazd
Jesus:   jó kis keverés volrt
Benyó:   megvolt a 3. vagy csináltál már 3at? :D
Jesus:   megvolt
Jesus:   ja
Jesus:   csináltam 3-at :P



 


Jesus:    régen 36 moveokkal raktam sub10et csak
Jesus:    most ez 51 volt
Jesus:    szerintem leggyorsabb sub10
Benyó:    26tal bezzeg negyed órát szoptál :D
 

 

Zava:  frínél aludtam egyszer
Zava:  mert hogy előtte mentem valahova inni
Benyó:  azóta fáj a segged?
Zava:  hajnalban hazaállítottam full részegen
Zava:  így kb sétáltam móriczról, szatyorral a kezemben, eregettem bele a macifröccsöt
Zava:  majd mielőtt felmentem a szatyrot felakasztottam egy korlátra az utcán
Zava:  de nem is ez a lényeg :D hanem
Zava:  hajnali 8kor úgy felébredtem arra hogy rosszul fekszem
Zava:  látom frí ébren van
Zava:  valami nagyon fura módon átdobom magam egy másik pózba
Zava:  erre rámköszön,h goy jóreggelt
Zava:  én azt mondom neki (szerintem még volt bennem egy kis nafta) "eeeez...ez csak egy átfogás volt az F2L közben!"
Zava:  majd aludtam tovább
Benyó:  :D:D:D:D:D
Benyó:  az durva amikor öntudatlanul is kockás vagy:D
Zava:  :D
Zava:  később aúgy kiderült hogy a kölyök nem értett
Zava:  de elmagyaráztam hogy f2l=alvás
Benyó:  yt vagy y't fordultál?
Zava: sztem, hű...  inerciarendszer-függő, gondolom a fejem az U
Benyó:  y2 felesleges mer leesel az ágyról
Zava:  amúgy sztem y2'
Zava:  nem
Zava:  jobb oldalamon feküdtem, úgy néztem frí felé
Zava: és balra fordultam át
Benyó:  az sztem y
Zava:  nem
Zava:  az az volna hogy jobból hanyatt
Benyó:  ok akkor y2
Zava:  y2' 
Zava:  lehet hogy megaminx vagyok

 

 

Zava:    te ez mi a fasz tiltottam egy gyereket és írkál nekem
Jesus:    Matyi is majd eljön versenyre, Ron meg majd: WTF?

 

 

Benyó:   STORE NOW OPEN!!!!!!!!!!!!!!!!   topic speedsolvingon, aszittem verseny 
zava:   :DDDDDDDDDDD

 

Jesus:   na de leaglább jó marketing az új haiyan kockáknak
Jesus:   idegbetegek is használhatják, akár a falhoz is kúrhatod :D
Benyó:   Ramának megvan az új oh kockája :D
Jesus:   :DDDDDDDDDDD
Jesus:   loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Jesus:   ez de geci volt
Jesus:   de szép :P
 

 

Jesus:   nyomozók jönnek, látják az összetört kockát, a még mindig futó órát a monitoron, egymásra néznek: igen, ez biztos, hogy jézusozás volt
 

 

Bogyó 3asozik:    faszom, imádom az 5 f2lt bazmeg
Benyó:   ezér megázol

 

Bruni:   a kék... a kék az kb olyan mintha fehér lenne
Benyó:   azért elég nagyot néznél ha kéket geciznék rád
 

 

Jesus:   nekem a 9.66 az nagyon jó volt
Jesus:   remegéssel
Jesus:   tiszetelegtem Edouard WR je előtt
Jesus:   annak az uccsó ideje volt 9.66 nem mákos
Benyó:   én meg máté wrje előtt szoktam nagyon gyakran tisztelegni
Jesus:   :D loooooooooooooooooooooooooooool éppppppppppppppppppppé
 

Szólj hozzá!

Címkék: kockabash

A bejegyzés trackback címe:

https://rubikkocka.blog.hu/api/trackback/id/tr511715962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása