Címkék

Kockás bash

2010.01.30. 22:24 Zava

újabb adag hülyeség.

 

Zava:  40.01:D:D:D
Zava:  de legalább fizikai határ és nem tört el
Jézus: :)
Zava:  az a furcsa helyzet állt elő hgoy tele vagyok jó négyesekkel
Zava:  és az összes ötös ami nálam van most épp fasz
Zava:  ez eddig mindig fordítva volt
Jézus:  :D
Zava:  na ilyet is rég basztam:D:D::D
Zava:  46.00 dupla
Jézus:  bazd
Jézus: álladék :)
Zava:  51.65
Zava:  nézzünk 12átlagot
Zava:  54.91
Zava:  elkezdtem jézusozni ezen:D
Jézus:  :D:D
Jézus:  ez tetszik:D
Jézus: eljézusoztam:D
 

egy új fogalom született...

 

Jézus:  megint eljézusosztam...
Zava:  na?
Jézus:  13.75 a12
Jézus:  uccsó idő 21
 

Jézus:  csá
Zava: csá
Jézus  ma is eljézusoztam
 

Zava: mibe hogy bekapcsolom a videót és 13ak?:D
Zava: zsír előtte üríthetek
Zava: na picsa, kb le van merülve... :/
Jézus: :D
Jézus: lol
Jézus: ez a kamera:P
Jézus: eljézusozod:P
 

Jézus: tesóm elviszi a kamerát egy hétre
Jézus: kideürl hogy a videózás miatt jézusoszok e el mindent:D
Zava: :D:D
Jézus: ha most nem rakok 7-es egyszerit akkor soha:D
Zava: :D sub4
Zava: mennyi most az egyszerid?
Jézus: 8.38 still
Jézus: pll skip
Zava: JAAAAAAAAAAAA
Zava: baszod, azt hittem hogy 7es egyszeri alatt 7x7et értesz


Zava: én meg szerintem jól elkúrtam
Zava: nembaj, majd köv versenyen rakok 4 alját aztán jóvan
Jézus: :P:P
Jézus: sok Karinthyt olvastatok, mi?;)
Trombi: énis igy gondoltam...
Trombi: azt mégis 6.68 lett belőle
Zava: jó de trombi én nagyrészt 3akat rakok most:D
Zava: Jézus mertmért?:D
Jézus:  neki volt egy vicces novellája: Magyarázom a bizonyítványom:P
Zava: na az nekem ne magyarázzon akiről fogalmat alkottak: eljézusolás


Jézus: 12.59 a5
Jézus: 10 14 10 14 12
Jézus: okés
Jézus: utána 15 17:D
Jézus: eljézusosztam:P


Jézus: már mindegy
Jézus: 17:D
Jézus: töröltem:)
Jézus: 11 elején 11 végén, nem tudok rollolni
Zava: hadd ne mondjam hadd ne mondjam
Zava: csak bírjam ki
Zava: JÉZUS!!!
Zava: bocs, nem bírtam:D
Jézus: :D
Jézus: eljézusosztam:)


Zava: bruni pyra er átlagot akar
Jézus: én meg kisbabákat:D
Zava: ^^ tényleg?
Jézus: :P
Zava: na de most komolyan?
Zava: (közben rohanok nővérért)
Jézus: majd igen:)
Jézus: idővel:P
Zava: ok :)
21:19:53 Jézus: mire vakon nred lesz már lesz kisbabám:D
21:19:54 Zava: majd ha lesz vakon nrem
Zava: kezdhetsz babát gyártani:D:D
Jézus: :D:D
Jézus: épé
Jézus: ez az új lol
Jézus: épé
Jézus: mellé nyúlsz:D
Zava: épé?:D
Jézus: eljézusozod:P
Jézus: épé
 

Zava: HOn ülök, 4x4re várok, ott ül mellettem vmivel a Bogyó
Zava: éppen megrakta a 6x6 nrt, csak ezt nem tudtuk, ott beszéltem a többiekkel, hogy ki rakott 6x6 nrt
Zava: ki az aki képes rá és nem tudjuk mit rakott
Zava: frít tudtam h nem mert vmi 3:15öt rakott 
Zava: és akkor egyszer csak jön tóth, és fennhangon ordítja:
Zava: (kezében egy bekevert 4es, meg egy papír) 
Zava: ilyet szól
Zava: "a 6x6 nr tartót keresem, hol a 6x6 nr tartó?"
Jesus: :D
Zava: ugye vitte ki bogyót négyesezni...
Zava: ezt elmesélem benyónak, ilyet szól:
Zava: "mekkora lett volna pont akkor végzek a hatossal, beállítok, hogy: csá, na mondjad"


Zava: (Breandan) azt mondta karácsony óta nem rakott, és
Zava: majd pécsen a versenyen fog először újra:D
Benyó: mer fasz
Benyó: nem szabad 3x3ban vbt nyerni
Zava: mert abbahagyod utána?
Benyó: attól elmegy az ember kedve
Benyó:lehet hogy titokban frí is nyert:D
Zava: :D
Zava: hallooooooooooood
Zava: :D:D:D:D
Zava: vágod, hogy Breandan a vbn
Zava: frí névjegykártyájával mászkált? :D:D:D
 

Zava: amúgy jófej kocka az f2
Zava: ma reggel 10-15 rakásból adott 3 pll skipet:D
Benyó: Fre elfelejtettek pllt csinálni
Zava: ?
Benyó: mármint az f2n nincs pll, nem nincs Fperm:D
Zava: -.-
Zava: akkor már várom a G típusú kockát
Zava: 17/72 esély a pll skipre
Zava: biztos ami biztos azért ideírom, hogy kockabash, hogy megtaláljuk majd
Zava: max majd szortírozunk:D
Benyó: ezt nem értené meg senki:D
Zava: teszteljük le Jézuson
Benyó: ha ő megérti akkor mindenki:D


Zava: feliks aláírásában:
Zava: "Joey gouly on Breandan Vallance : [21:46] <jey2> his cross [21:46] <jey2> influences PLL"
Benyó: Brének akkor a keresztje miatt nincs skipje?
 

Szólj hozzá!

Címkék: kockabash

A bejegyzés trackback címe:

https://rubikkocka.blog.hu/api/trackback/id/tr871715884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása